• تاریخ انتشار : 1400/01/28 - 13:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور رئیس بیمارستان بهرامی در شهرداری منطقه هفت و ملاقات و گفتگو با شهردار

دکتر سید یوسف مجتهدی با دکتر سمیه حاجوی ملاقات و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان بهرامی، روز چهارشنبه 25 فروردین 1400 دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان و دکتر اکبر احمدی مدیر بیمارستان در شهرداری منطقه هفت حضور یافتند و با دکتر سمیه حاجوی شهردار منطقه ملاقات و گفتگو کردند.

دکتر مجتهدی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از تلاش ها و خدمات دکتر حاجوی برای بیمارستان بهرامی به ویژه در سال گذشته قدردانی کرد و خواستار تداوم این همکاری ها شد.

دکتر حاجوی نیز از تلاش های بی دریغ پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا و همچنین ارائه خدمات به کودکان نیازمند و بیمار قدردانی کرد. او همچنین بر لزوم حمایت سازمان های مختلف از جمله شهرداری از بیمارستان بهرامی با توجه به اینکه در نقطه مهمی از شهر تهران که منطقه محروم محسوب می شود، تأکید کرد.

در نهایت مقرر شد همکاری و مساعدت های شهرداری از بیمارستان بهرامی در سال جاری تداوم داشته باشد به ویژه در مواردی از قبیل: مشکل فضای پارکینگ در داخل بیمارستان، رنگ آمیزی بخش های بیرونی بیمارستان از جمله نرده ها، زیباسازی فضای داخلی بیمارستان و کمک به اینکه بیمارستان بتواند خدمات خوبی را برای مراجعان فراهم کند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 172234

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *