• تاریخ انتشار : 1402/07/23 - 09:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 225
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور مدیر کل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان

دکتر مریم رسولی مدیر کل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان گفت: ایمنی بیمار یکی از شش رکن اصلی ارتقاء کیفیت مراقبت است.

اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، دکتر مریم رسولی مدیر کل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان که روز جمعه 21 مهرماه 1402 در سالن اجتماعات بیمارستان کودکان بهرامی برگزار شد در مورد تاریخچه و سابقه درخشان و طولانی مدت این بیمارستان صحبت کرد.
دکتر رسولی افزود: ایمنی بیمار یکی از شش رکن اصلی ارتقاء کیفیت مراقبت است، به همین علت مورد توجه سیاستگذاران حوزه سلامت می باشد.
در ادامه دکتر رسولی در مورد برنامه های مدیریت درد به خصوص در بخش های نوزادان و کودکان با توجه به شرایط ویژه ای که دارند سخن گفت.
وی در مورد آموزش پیگیری بیمار در حیطه ایمنی بیمار گفت: آموزش به بیمار یکی از مهم ترین وظایفی است که پرستاران و کادر درمان باید انجام بدهند. آموزش به بیمار یکی از وظایف ذاتی حوزه پرستاری است.
وی همچنین از راه اندازی واحد آموزش و پیگیری بیمار در بیمارستان های مختلف که شروع به کار کرده اند خبر داد و گفت: خوشبختانه این واحد هم در بیمارستان کودکان بهرامی راه اندازی شده است و جزو محدود مراکزی است که آموزش و پیگیری کودکان را دارد انجام می دهد.

  • گروه خبری : همایش, ریاست بیمارستان
  • کد خبر : 248265
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان اولین همایش کشوری ایمنی بیمار در طب کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *