• تاریخ انتشار : 1398/11/01 - 08:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 128
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست صمیمی مسئولان بیمارستان بهرامی با کارکنان برگزار شد

دکتر مجتهدی در نشست صمیمی مسئولان بیمارستان بهرامی با کارکنان گفت: شناساندن جایگاه اصلی بیمارستان وظیفه همه ماست

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهرامی، دوشنبه 30 دی 98 جلسه صمیمی مسئولان این مرکز با کارکنان برگزارشد.
در آغاز این نشست دکتر یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان گفت: از تمامی کارکنان شیفت شب و صبح که در این جلسه حضور دارند تشکر می کنم، این جلسه نشستی است برای درد و دل، من حدود 4 ماه است که به عنوان رئیس بیمارستان انتخاب شده ام و سعی من بر این است که در طول سال 2 یا 3 بار از این نمونه جلسات با شما داشته باشم.
مسئولان بیمارستان بهرامی گوش های شنوا، برای شنیدن صحبت های شما دارند
رئیس بیمارستان گفت: برگزاری این نوع جلسات کمک می کند که همه درحل مسائل بیمارستان مشارکت داشته باشیم، ما برای ارائه درست خدمات سه استراژی مهم داریم، اول جذب منابع است که از چالش های بزرگ بیمارستان است که این منابع چند محل برای تامین دارد، یکی از خارج دانشگاه، دوم از خود دانشگاه، سومین منبع خیرین است، که از استراژی های مهم ماست و در چند ماه اخیر توانستیم از خیرین منابع خوبی جذب کنیم مانند تجهیزات پزشکی بخش دیالیز و بخش PICU.
منابع دانشگاه هم در طی درخواست از مسئولان در حال پیگیری است و بیشتر درحد توان، دانشگاه از ما حمایت می کند.
 منابع خارج از دانشگاه می تواند وزارت بهداشت باشد که در 2 ماه اخیر سه بار به وزارتخانه رفتم و خبرهای خوبی در راه است.
در مورد منابع استانی هم همانطور که همه شما درجریان هستید از نعمت الله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران برای بازدید از این مرکز دعوت به عمل آمد که وی 3 ماه پیش از این مرکز بازدید کرد، البته سازمان مدیریت در قالب طرح و برنامه کار می کند، ما هم به آنها نیازهای خودمان را در قالب طرح اجرایی ارائه کردیم، با مسئولان استانداری و شهرداری منطقه 7 هم ملاقات داشتیم و به ما قول همکاری دادند.
بعضی از خدمات بیمارستان بهرامی واحد است و نمونه مشابه در شرق تهران ندارد
وی افزود: بیمارستان بهرامی، بیمارستانی است که با توجه به اینکه در منطقه محرومی است خدمات خوبی ارائه می دهد و شناساندن جایگاه اصلی بیمارستان وظیفه ماست.
دومین استراژی کاهش هزینه هاست، سعی کنیم درتمامی موارد صرفه جویی کنیم، البته که در صرفه جویی موفق، بخشی از آن را به خود کارکنان برمی گردانیم.
استراژی پایانی هم این است که کیفیت خدمتمان را کم نکنیم، یادمان باشد که بیمارستان خانه دوم ماست و اگر می خواهیم سازمان موفقی داشته باشیم باید خدمات خوبی ارائه دهیم و در عین حال از با هم کار کردن لذت ببریم.
این مرکز از قدیمی ترین بیمارستان های آموزشی است و همانطور که در آموزش جزو رتبه های برتر هستیم سعی کنیم تا از نظر کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم نیز جزو رتبه های 1 تا 3 بیمارستان های دانشگاه باشیم.
در ادامه این جلسه دکتر اکبر احمدی از رئیس بیمارستان برای صحبت های صادقانه اش با کارکنان تشکر کرد و توضیحاتی در مورد فرآیند اعتبار بخشی و نقش همکاران دراین مبحث داشت.
در پایان این جلسه مریم بیات مسئول میز خدمت بیمارستان در مورد چگونگی استفاده از میز خدمت توضیحات لازم را ارائه کر
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 97332
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم