نوبت دهی آنلاین: 02173013000
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 10:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست مشترک کارشناسان ایمنی بیمار در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

با حضور کارشناسان ایمنی بیمار معاونت درمان، بیمارستان مرکز طبی کودکان و بیمارستان کودکان حکیم نشست مشترک در خصوص هماهنگی برگزاری گردهمایی بیمارستان های کودکان شهر تهران در زمینه ایمنی بیمار در بیمارستان کودکان بهرامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، یکشنبه  25 شهریور 1403 به مناسبت هفته جهانی ایمنی بیمار و در پی حل چالش های بیمارستان های کودکان در بحث ایمنی بیمار نشست مشترکی بین کارشناسان ایمنی بیمار در بیمارستان های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران و کارشناس ایمنی بیمار در معاونت درمان در کتابخانه بیمارستان بهرامی برگزار شد.
در ابتدا الهه شمسی کارشناس هماهنگ کننده ایمنی ضمن تشکر از حضور مهمانان به اهمیت رفع چالش های کودکان در حوزه ایمنی بیمار اشاره کرد و از برگزاری گردهمایی بیمارستان های کودکان شهر تهران در تاریخ 19 مهر ماه در بیمارستان بهرامی خبر داد.
در ادامه خانم ها رباط میلی، نوربخش، مولوی، جوانبخت، رحیمی و امینی به تربیت عناوین پیشنهادی برای نشست تاریخ 19 مهر را تشریح کردند و سایر اعضا نیز نظرات تکمیلی خود را مطرح کردند.
در این جلسه دکتر قنبرپور در زمینه اهمیت توجه به حمایت روانی کودکان نکات ارزشمندی را مطرح کرد.
دکتر مجتهدی  رئیس بیمارستان بهرامی گفت: با بیان لزوم توجه ویژه به تفاوت محورهای اعتبار بخشی در کودکان و بزرگسالان، برگزاری این گردهمایی را زمینه ساز ارائه راهکارهای مناسب برای حل چالش های موجود دانست.
در پایان مقرر شد جهت هماهنگی برای مشارکت بیمارستان های کودکان حکیم و مرکز طبی در گردهمایی مورخ 19 مهر، کارشناسان ایمنی مراکز یاد شده در گروه اشتراک اطلاعات عضو شوند تا زمینه برگزاری هر چه بهتر این گردهمایی فراهم شود.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,کمیته ها و جلسات, ریاست بیمارستان
  • کد خبر : 277647
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید