• تاریخ انتشار : 1403/05/18 - 08:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 149
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بزرگداشت هفته شیر مادر در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

دکتر مجتهدی: همه ما به عنوان متخصصان کودکان رسالت داریم تغذیه با شیر مادر را ترویج دهیم

دکتر مجتهدی رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی در مراسم بزرگداشت هفته شیر مادر گفت: همه ما به عنوان متخصصان کودکان رسالت داریم تغذیه با شیر مادر را ترویج دهیم و شیر مادر بهترین تغذیه برای شیرخوار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، چهارشنبه 17 مرداد 1403 مراسم بزرگداشت هفته شیر مادر با حضور دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان، مریم ملایجردی مدیر پرستاری، اساتید، پرستاران و فراگیران در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر مجتهدی درباره تغذیه با شیر مادر گفت: همه ما به عنوان متخصصین کودکان رسالت داریم تغذیه با شیر مادر را ترویج دهیم. شیر مادر بهترین تغذیه برای شیرخوار است و اگر بتوانیم آن را تداوم دهیم و زمان آن را بیشتر کنیم، قطعا از بسیاری از بیماری ها در سنین بزرگسالی جلوگیری خواهیم کرد.
وی همچنین  از زحمات همکاران در بخش های مختلف بیمارستان در جهت ترویج تغذیه با شیر مادر تشکر کرد.
در ادامه مراسم زهره نوربخش در خصوص اقدامات انجام شده در ترویج تغذیه با شیر مادر و همچنین بیمارستان دوستدار کودک مطالبی را عنوان کرد.
این موارد شامل: ده اقدام برای تغذیه موفق با شیر مادر، تهیه امکانات رفاهی و تجهیزات مورد نیاز، حمایت از تغذیه با شیر مادر، آموزش های ویژه پزشکان، پرستاران و مادران و تجهیز اتاق مشاوره شیر مادر است.
همچنین دکتر پیمانه علیزاده به عنوان سرپرست تیم ترویج تغذیه با شیر مادر توضیحاتی در خصوص فواید تغذیه با شیر مادر و همچنین فواید آن برای خود مادران، توضیحاتی برای شرکت کنندگان ارائه کرد.
در ادامه از دکتر پیمانه علیزاده، دکتر کامیار کامرانی، دکتر مریم ویسی زاده و مهری قاسمی پرستار شیر مادر بیمارستان با اهدای لوح تقدیر شد.
در راستای این مراسم نیز برنامه ای در بخش نوزادان بیمارستان با حضور دکتر سید یوسف مجتهدی و پزشکان بخش نوزادان و تعدادی از مادران نوزادان بستری در بخش های بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم دکتر علیزاده با تشکر از ریاست و مدیریت بیمارستان و مدیر پرستاری که با پشتیبانی و تمهید امکانات رفاهی مورد نیاز مادران و آموزش پرستاران در این خصوص با برنامه ریزی صحیح در این مسیر کمک بسیار بزرگی کرده اند، در خصوص مزایای شیر مادر برای مادران صحبت کرده و آنها را ترغیب به استفاده انحصاری از شیر مادر برای تغذیه نوزادانشان کرد.
نوربخش در خصوص استفاده از امکانات مشاوره شیر مادر بیمارستان و حل چالش های شیر دهی مادران سخنانی را ایراد کرد.
در پایان با اهدای جوایزی به مادران و پذیرایی از مدعوین و اهدای لوح تقدیر به سر پرستاران و پرستاران بخشهای ویژه و نوزادان از زحمات این عزیزان تقدیر به عمل آمد.


  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مناسبت ها, ریاست بیمارستان
  • کد خبر : 273575
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

هفته شیر مادر هفته شیر مادر هفته شیر مادر هفته شیر مادر هفته شیر مادر هفته شیر مادر هفته شیر مادر هفته شیر مادر هفته شیر مادر هفته شیر مادر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید