آغاز ارزیابی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان کودکان بهرامی؛ تأکید بر پیشینه درخشان و چشمانداز استراتژیک
ارزیابی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان کودکان بهرامی با حضور ارزیابان دانشگاههای علوم پزشکی آغاز شد. دکتر سید یوسف مجتهدی و دکتر حسین شعبانی در این نشست به تاریخچه، مأموریتها و دستاوردهای بیمارستان در حوزه آموزش و پژوهش پرداختند. تیم ارزیابان نیز با بازدید از بخشهای مختلف، فرآیندهای آموزشی و درمانی را بررسی کردند.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، چهارشنبه 19 دی ماه 1403 ارزیابی اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی با حضور تیم ارزیابان اعتباربخشی مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی آغاز شد.
این فرآیند با هدف بررسی کیفیت و استانداردهای آموزشی این مرکز برگزار شد. در آغاز این ارزیابی دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان ضمن ارائه توضیحاتی در مورد تاریخچه بیمارستان بهرامی به عنوان قدیمیترین بیمارستان کودکان کشور، به پیشینه درخشان این مرکز در حوزه آموزش پرداخت.
وی همچنین به ویژگیهای برجسته بیمارستان، مأموریتها، اهداف آموزشی و چشمانداز استراتژیک آن اشاره کرد و بر تعهد بیمارستان به حفظ و ارتقای جایگاه پیشرو خود در زمینه آموزش و درمان کودکان تأکید نمود. در ادامه جلسه دکتر حسین شعبانی میرزائی معاون آموزشی بیمارستان، گزارشی جامع از دستاوردها و برنامه های این مرکز در حوزه آموزش، پژوهش و همکاریهای بینالمللی ارائه کرد.
وی با تأکید بر اهمیت توسعه این بخشها نقش بیمارستان بهرامی را در تربیت نیروهای متخصص و تقویت تعاملات علمی و بینالمللی تبیین نمود. در ادامه تیم ارزیابان با حضور در بخشهای مختلف بیمارستان، به بررسی فرآیندهای آموزشی و درمانی دستیاران پرداختند و از نزدیک در جریان عملکرد و روشهای آموزشی این مرکز قرار گرفتند.
این بازدید فرصتی برای ارائه پیشنهادات بهبود و تأکید بر نقاط قوت بیمارستان فراهم آورد. ارزیابی اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان بهرامی به عنوان گامی مهم در راستای ارتقای استانداردهای آموزشی و درمانی این مرکز شناخته میشود و نمایانگر تلاش مستمر این بیمارستان برای تحقق اهداف آموزشی در سطح ملی و بینالمللی است.
ارسال نظر