• تاریخ انتشار : 1403/02/05 - 13:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کمیته رهبری و مدیریت

اولین کمیته رهبری و مدیریت سال جدید در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

دکتر سید یوسف مجتهدی در اولین کمیته رهبری و مدیریت در سال 1403 گفت: امسال، سال رفاه پرسنل و بیماران است و باید در برنامه های سازمان به این موضوع تاکید ویژه گردد.

کمیته رهبری و مدیریت

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 اولین کمیته رهبری و مدیریت سال جدید با حضور دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان، سعید مرادی مدیر بیمارستان، مریم ملایجردی مدیر پرستاری و دیگر اعضاء در سالن شورای بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر مجتهدی گفت: امسال، سال رفاه پرسنل و بیماران است و باید در برنامه های سازمان به این موضوع تاکید ویژه گردد.
همچنین با توجه به ارزیابی جامع اعتباربخشی بیمارستان در سال جاری و اعتباربخشی آموزشی، باید تمام برنامه های سازمان بر مبنای استانداردهای اعتباربخشی باشد.
در ادامه سعید مرادی گفت: برنامه ممیزی داخلی با هماهنگی مدیران ارشد بیمارستان تنظیم و بازدید از بخش ها براساس محورهای اعتباربخشی بر اساس تقویم زمان بندی در دستور کار قرار گرفته است.
در ادامه ایشان گفت: هفت اردیبهشت ماه سال 1403، سالروز افتتاح بیمارستان بهرامی است و به مناسبت این روز رونمایی از کتاب مصور بیمارستان بهرامی با حضور پیشکسوتان و کارکنان و فراگیران این مرکز انجام خواهد شد.
همچنین مریم ملایجردی در زمینه نیاز این مرکز به نیروی اتاق عمل تاکید کرد.
در ادامه جلسه سعید مبارکی گفت: هشدارهای امنیتی واصله از طریق اتوماسیون اداری برای کارمندان بیمارستان ارسال و با توجه به دستورالعمل های ابلاغی نیاز است کارگروه هایی برای مسائل سایبری و تخلیه تلفنی برای مشاغل حساس برگزار شود.
در نهایت دکتر مولوی گزارشی از عناوین برنامه های عملیاتی این مرکز در سال 1403 ارائه داد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,کمیته ها و جلسات, ریاست بیمارستان
  • کد خبر : 264093
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید