نوبت دهی آنلاین: 02173013000
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/07/15 - 11:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هفته ملی کودک

برگزاری مراسم قصه گویی و عروسک گردانی به مناسبت هفته ملی کودک در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

به مناسبت هفته ملی کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ایجادی شادی در کودکان بستری در بخش های بیمارستان، مراسم عروسک گردانی و قصه گویی در بخش های بیمارستان کودکان بهرامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، شنبه 14 مهر 1403  به مناسبت هفته ملی کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و روابط عمومی بیمارستان با هدف ایجاد شادی در کودکان ، مراسم قصه گویی و عروسک گردانی برای کودکان  بستری در بخش های بیمارستان و همچنین کودکان مراجعه کننده به درمانگاه بیمارستان برگزار شد.
برنامه های هفته ملی کودک 1403 با شعار برای کودکان، برای آینده در سراسر کشور در حال برگزاری می باشد.
همچنین روزشماری که برای این هفته در نظر گرفته شده به‌صورت کلی در حوزه خانواده، محیط‌زیست، رشد و شکوفایی، عدالت، حقوق کودکان، هویت و رفاه هستند که هر روز متناسب با آن یک شعار را دربرگرفته است.
۱۴ مهر: برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر، ۱۵ مهر: برای محیط‌زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر، ۱۶ مهر: برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده‌ای پیشرفته‌تر، ۱۷ مهر: برای شنیده‌شدن کودکان، برای آینده‌ای مسئولانه‌تر، ۱۸ مهر: برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر، ۱۹ مهر: برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن‌تر، ۲۰ مهر: برای رفاه کودکان، برای آینده‌ای باکیفیت و آسایش بالاتر، شعارهای این هفته است.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,مناسبت ها, ریاست بیمارستان,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 279875
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings