• تاریخ انتشار : 1403/04/12 - 09:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار شهردار منطقه 7 شهرداری تهران با رئیس و مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

مهندس آبادیان شهردار منطقه 7 شهرداری تهران در دیدار با دکتر مجتهدی رئیس بیمارستان کودکان بهرامی گفت: در گذشته فعالیت های زیادی در خصوص گسترش و بهسازی فضای بیمارستان ها انجام شده است و در زمینه بخش سلامت و سلامت مردم کار و فعالیت های زیادی می شود انجام داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، دوشنبه 11 تیر 1403 مهندس نصرالله آبادیان شهردار منطقه هفت شهرداری تهران به همراه خیر محترم آقای حسینی با دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان و دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان در دفتر مدیریت بیمارستان دیدار کردند.
در این دیدار دکتر مجتهدی در مورد مسائل بیمارستان از جمله تاسیس انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان، توسعه زیر ساخت ها و توسعه فضای فیزیکی بیمارستان و همچنین نوسازی و بهسازی فضای آشپزخانه بیمارستان صحبت کرد.
همچنین مهندس آبادیان در خصوص همکاری با بیمارستان گفت: در گذشته فعالیت های زیادی در خصوص گسترش و بهسازی فضای بیمارستان ها انجام شده است و در زمینه بخش سلامت و سلامت مردم کار و فعالیت های زیادی می شود انجام داد.
دکتر برکتی نیز در خصوص همکاری با خیرین و توسعه فضای پارکینگ بیمارستان صحبت کرد.
در این دیدار مقرر شد خیر محترم آقای حسینی هماهنگی های لازم را با دکتر برکتی در خصوص نوسازی فضای آشپزخانه بیمارستان انجام دهد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه, ریاست بیمارستان
  • کد خبر : 270189
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید