• تاریخ انتشار : 1402/09/02 - 09:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 145
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات با حضور مسئولین بیمارستان با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین بیمارستان افتتاح شد.

افتتاح  واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، سه شنبه 30 آبان 1402 واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات در بیمارستان افتتاح شد.
این مراسم با حضور دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان، سعید مرادی مدیر بیمارستان، مریم ملایجردی مدیر پرستاری و دیگر مسئولین برگزار شد.
این واحد با هدف دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم(مراجعین)، پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحد های تخصّصی در ارتباط با شکایات واصله، جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف زمانی و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش، افزایش میزان رضایتمندی مراجعین، توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات در بیمارستان افتتاح و راه اندازی شد.

  • گروه خبری : ریاست بیمارستان
  • کد خبر : 252112
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

افتتاح  واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات افتتاح  واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات